الأحد، 30 سبتمبر 2012

رسائل عيد الحب





  • -واحشنى وارتاح لك وان غبت 

  • اشتاقلك تستاهل الحب كله و الحب 
  • يستاهلك


  • - بعتلك سهم الحب و كنت قاصد 

  • قلبك غلط السهم و دخل فى 

  • عين 

  • اللى جنبك



  • -انصحك بعدم التجوال ليلا لان القمر حلف ان يحبس اى انسان 

  • احلى منه



  • - همسة حب ..ونبضة شوق ..تقولك .. انت حبيبي -نفسى اخدك 

  • فى مكان بعيد عن البشر تبرد ادفيك تعطش ارويك تتدلع انكد عليك



  • - تمر ساعات .. انتظر صوتك ..وتمر ايام
  • اتمنى اشوفك … ويمر عمري ..وانا احبك



  • - اليوم : احبك

  • بكرة :اعشقك

  • وبعده :في العناية المركزة والسبب ..( امووووت فيك )




  • - عهد .. ابقى سجين الود

  • وعد .. مهما يطول البعد … تبقى حبيبي




  • - اموت في ثلاثة .. البحر .. الورد … بشويش ياحبيبي …اكيد انت 

  • الثالث




  • - انت بعيد وقلبك بعيد وبالك بعيد بس. أحبك أكيد. واتمني تكون 

  • سعيد. “أتمني لك عيد سعيد



  • -الثلج هدية الشتاء. والشمس هدية الصيف. الزهور هدية الربيع. 

  • وأنت هدية العمر.





  • - عيد سعيد عمر مديد لبس جديد صحة حديد وبوسة لحبيبي الوحيد.




  • - القلب فيه اسمك ..والعقل فيه رسمك  .. والدم فيه عشقك .. وانا 

  • والله احبك- يارب من يكرهك يبلى .. ومن يحزنك يشقى

  • أنا وأنت شجرة توت … أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت … واللي 

  • يفرقنا يارب يموت





  • -اللي بأحبهم أتنين … الأول أنت … أيه بتدور على أيه ؟؟ … التاني برضه أنت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق